Η Εύα & η Βέρα σε νέες Συριανές περιπέτειες! Ένα ταξίδι με μαγικές εικόνες, όμορφους ανθρώπους & ξεχωριστές δημιουργίες

Η αλήθεια είναι πως σκεφτόμασταν και συζητούσαμε για μελλοντικά ταξίδια ανά την Ελλάδα πολύ καιρό τώρα. Εξάλλου κάπως έτσι λειτουργούμε. Σχεδιάζουμε, μελετούμε και διερευνούμε ένα καινούργιο βήμα καιρό πριν το υλοποιήσουμε. Θέλουμε, βλέπετε, να είμαστε σίγουρες πως κάθε νέο ξεκίνημα γίνεται στην ώρα του! Και η αλήθεια, επίσης, είναι πως αυτή η άτυπη εσωτερική διεργασία που ταλαιπωρεί συχνά το μυαλό μας δεν μας έχει προδώσει. Τελος πάντων - πάλι πολυλογήσαμε – η ώρα έφτασε, η σκέψη καταλάγιασε και η απόφαση επάρθη! Τα ταξίδια της ομάδας του jamjar ανά την Ελλάδα ήταν καιρός  να ξεκινήσουν! Πρώτος μας προορισμός, έτσι, η πανέμορφη και αρχοντική Σύρος!

6μιση η ώρα το πρωί της Τετάρτης 14 Ιουνίου το ταξί σταμάτησε μπροστά στο σπίτι μου με τη Βέρα πιο κεφάτη και πιο ομιλητική από ποτέ…?!?! Για το ταξίδι μας μέχρι τη Σύρο δεν έχω να πω πολλά και πώς θα μπορούσα άλλωστε, αφού η Βέρα είχε φροντίσει να σας ενημερώσει όλους για το βαθύ και απολαυστικό ύπνο που έκανα στο καράβι, όσο εκείνη διάβαζε ή τραβούσε φωτογραφίες στο κατάστρωμα. Η τρεισήμισι ωρών διαδρομή μας  ήταν τόση όση χρειαζόμασταν για να ξεκουραστούμε αλλά όχι να βαρεθούμε ή να ταλαιπωρηθούμε.

Φθάνοντας στο λιμάνι μας περίμενε ο φανταστικός μας ξεναγός & συνοδοιπόρος στο σύντομο ταξίδι μας, Χρήστος Πανοηλίας (για τους φίλους Λάγνης από NTP) γνωστός Συριανός all around man, αλλά και αγαπημένος παιδικός φίλος από τη Βολισσό της Χίου! Ο Χρήστος και η εταιρεία του «Άξιον Εστί» μας βοήθησε να ενημερώσουμε τους χειροτέχνες, designers και παραγωγούς του νησιού ότι καταφθάνουμε και φυσικά, ανέλαβε όλη τη διοργάνωση του event μας 😊

Το κυριότερο, όμως, ήταν ότι μας έκανε να λατρέψουμε τη Σύρο! Από την ιστορία της,τους δεσμούς της με τη Χίο, τους ήρωες που την ανέδειξαν σε ένα από τα πιο πρωτοπόρα κέντρα της Ελλάδας, μέχρι τις κρυφές γωνιές της, τις όμορφες παραλίες, τους υπέροχους ανθρώπους της, ο Χρήστος μας διηγήθηκε καλά φυλαγμένες ιστορίες του νησιού και μας έδειξε μέρη που από μόνες μας αποκλείεται να είχαμε ανακαλύψει!

Πρώτος σταθμός μας, η μικρή αλλά πολύ χαριτωμένη, ρομαντική και φινετσάτη πανσιόν "Locadiera" που μας φιλοξένησε στο υπέροχο δωμάτιο "Rose" <3 Extra hint: η υπέροχη βεράντα με θέα στο λιμάνι της Σύρου! Τακτοποιηθήκαμε σε χρόνο ντετε και φύγαμε αμέσως για να γνωρίσουμε τη Σύρο!

Περπαντώντας στα σοκάκια της Ερμούπολης και χαζεύοντας την Ιταλική φινέτσα της πόλης, ακούσαμε την ιστορία του νησιού σε μια ιδιαίτερη, οφείλουμε να ομολογήσουμε, αφήγηση δια στόματος Λάγνη που μας κράτησε το ενδιαφέρον αμείωτο! Φυσικά, περάσαμε και από τη δημοφιλή μεγάλη πλατεία της πόλης και κάναμε μια σύντομη στάση στο δημαρχείο για να τραβήξουμε και την πρώτη αναμνηστική φωτογραφία! "Έφτασαν και είναι χαμογελαστές" έγραφε το post στο Facebook.

Αφού συζητήσαμε πολύ για τη Σύρο, σειρά είχαν οι ανταλλαγές απόψεων και εμπειριών από τον κόσμο του "επιχειρείν"... Με καφέ στο χέρι και χωρίς να έχουμε βάλει γλώσσα μέσα μας (δεν το συνηθίζουμε άλλωστε) μπήκαμε στο αυτοκίνητο και κατευνθήκαμε προς την παραλία της "Αμπέλας" . Εκεί μας περίμενε μια πολύ ωραία έκπληξη και συγκεκριμένα, το πολύ όμορφο ομώνυμο εστιατόριο στο οποίο απολαύσαμε νόστιμες σαλάτες & φανταστική θέα, καθώς φροντίζαμε παράλληλα τις τελευταίες λεπτομέρειες της συνάντησής μας με τους δημιουργούς του νησιού!

18:00 και αφού βάλαμε τα "καλά" μας, καταφτάσαμε φρέσκιες και ορεξάτες στις πανέμορφες εγκαταστάσεις του Ιππικού ομίλου όπου η Αναστασία Καραμολέγκου και η ομάδα της μας είχαν ετοιμάσει ένα πολύ ζεστό καλωρόρισμα με λαχταριστά τοπικά εδέσματα όπως γλυκιά τυρόπιτα, ζουμερές μαρμελάδες πάνω σε ανθότυρο, σπιτικό κέικ και φρέσκο καφέ! Εννοείται πως, περιμένοντας τους καλεσμένους μας και αν και με τακούνια, κάναμε ένα μίνι τουρ στις εγκαταστάσεις και γνωρίσαμε...όολη την ομάδα... Πραγματικά η αίσθηση που μας έμεινε ήταν ότι γνωρίσαμε μια πολύ δεμένη οικογένεια. Αλογάκια, πόνυ, σκυλάκια ακόμη και παγώνια ζουν αρμονικά μαζί με τη συμπαθέστατη και φιλόξενη ομάδα που τα φροντίζει σε ένα πράσινο λοφάκι μια ανάσα από τη θάλασσα! Πόσο τυχεροί!

Οι πρώτοι προσκεκλημένοι της εκδήλωσής μας δεν άργησαν να κάνουν την εμφάνισή τους και μέχρι τις 18:45 η αίθουσα είχε γεμίσει ασφυκτικά με ανθρώπους κάθε ηλικίας! Τι χαρά! Κλασσικά περάσαμε ΤΕ-ΛΕΙ-Α μιλώντας, φυσικά, για το αγαπημένο μας jamjar & συζητώντας  μαζί τους για σχεδόν 3 ώρες απορίες, ερωτήσεις & ανησυχίες τους! Πόσο ταλέντο, όρεξη και μεράκι κρύβει αυτή η χώρα! Ήταν όλοι μα όλοι υπέροχοι και τους ευχαριστούμε από καρδιάς που μας τίμησαν με την παρουσία τους! Λαμβάνουμε ήδη τις αιτήσεις τους και τους αναμένουμε με χαρά στο jamjar!

Με το τέλος της εκδήλωσης, εξουθενωμένες αλλά πραγματικά χαρούμενες ακολουθήσαμε το Χρήστο στο χωριό Κίνη, 10 χιλιόμετρα περίπου έξω από την Ερμούπολη, όπου χαλαρώσαμε απολαμβάνοντας φρέσκους θαλασσινούς μεζέδες στα "Τζιτζίκια στα Αρμιρίκια" ένα από τα μυστικά στέκια των ντόπιων!

Το επόμενο πρωί και αφού πήραμε το πρωινό μας σε ένα παραμυθένικο σκηνικό χαζεύοντας τον ήλιο και τη θάλασσα ξεκινήσαμε προς αναζήτηση νέων δημιουργών!

Πρώτος μας σταθμός την Πέμπτη το φανταστικό και φιλόξενο "Maison de Maize"! Ένα πραγματικά ιδιαίτερο & kozy καφέ-μπιστρό στην Άνω Σύρο στολισμένο εσωτερικά με τοπικά εδέσματα αλλά και πολύ ξεχωριστές ξύλινες δημιουργίες της Ελένης, της πολύ γλυκιάς ιδιοκτήτριάς του που μας κέρασε μυρωδάτο ελληνικό καφέ και Συριανό λουκούμι!

Στη συνέχεια κατηφορίσαμε προς το κέντρο και δεν παραλείψαμε να κάνουμε μια στάση στο ρομαντικό εργαστήριο  του "Φύσις" στο οποίο μας περίμενε η δημιουργός και ιδιοκτήτρια, Αργυρένια Παραμάνη για να μας παρουσιάσει από κοντά τα πολύ ιδιαίτερα φυτικά καλλυντικά της όπως οι κηραλειφές με αιθέρια έλαια από θυμάρι, πορτοκάλι, λεβάντα οι οποίες, όπως συστήνουν και γνωστοί δερματολόγοι, είναι πολύ αποτελεσματικές στην καταπολέμηση γνωστών παθήσεων και ιατρικών θεμάτων! Εννοείται κάναμε τα ψώνια μας και εννοείται την περιμένουμε και εκείνη στο jamjar (hint!).

Κάπου εκεί και καθώς το καράβι μας έφευγε για τον Πειραιά στις 4 κλείσαμε τις βαλίτσες μας και κατευθυνθήκαμε προς το λιμάνι για να μπερδευτούμε και να μπούμε από λάθος είσοδο και τελοσπάντων για όσους μας γνωρίζουν τα πολύ γνωστά μας... σε κάθε περίπτωση τα καταφέραμε και να πάμε και να έρθουμε και τα περάσαμε υπέροχα! Γυρίσαμε γεμάτες με ακόμη περισσότερη όρεξη, έμπενυση και διάθεση για δημιουργία! Για εμάς η Ελλάδα κρύβει ακόμη τόσα πολλά! Τόσους ανθρώπους, τόσες δημιουργίες και κυρίως τόσες ιστορίες που αξίζουν να διαδοθούν!  Υποσχόμαστε ότι σιγά σιγά θα τις ανακαλύψουμε όλες και θα κάνουμε ό,τι χρειαστεί για να τις φέρουμε στην πόρτα σας!