Έρχεται τριήμερο και όλα είναι πιο ωραία. Αξίωμα. Μέρες που συναντάς φίλους, που φεύγεις, που μένεις πίσω και βρίσκεις τους πιο δημιουργικούς τρόπους να απολαύσεις τη ζωή στην πόλη χωρίς πολυκοσμία και ταλαιπωρία. Όπου και να είσαι σημασία έχει η παρέα. Αξίωμα.
Είτε είσαι στη θάλασσα, είτε στο βουνό, σε έναν κήπο ή ακόμα στο σαλόνι σου, υπάρχουν πολλά πράγματα που μπορείς να κάνεις με τους φίλους σου για να περάσεις αξέχαστα. Μετά τις βόλτες και το φαγοπότι συνήθως ακολουθούν τα παιχνίδια.
Και τι γίνεται όταν δεν έχεις επιτραπέζια; Και τι γίνεται όταν δεν έχεις χώρο στη βαλίτσα σου για επιτραπέζια; One of a kind drinking and non driking games από την ομαδάρα του jamjar, μόνο για σένα <3
Διάσημος, διαχρονικός, αγαπημένος Αναπτήρας
Μην παίξετε τον αναπτήρα, αν είστε τύποι που τα παίρνετε όλα τοις μετρητοίς. Στο παιχνίδι αυτό πρωταγωνιστές είναι τα μέλη της παρέας, οι χαρακτήρες και οι μεταξύ τους σχέσεις... Σκέψεις, όνειρα, θέλω, έρωτες κτλ μπορεί να έρθουν στην επιφάνεια και να αναστατώσουν την ηρεμία της παρέας (το λες και καλό, το λες και κακό, εξαρτάται). Εμείς σας παραθέτουμε τις οδηγίες και σας στέλνουμε τις ευχές μας!
Συγκεντρώνεστε και πάλι σε ένα κύκλο, δανείζεστε έναν αναπτήρα καθότι δεν καπνίζετε!! (*το κόβουμε πλέον το τσιγάρο ή ακόμη καλύτερα, δεν το ξεκινάμε ποτέ). Ο αναπτήρας παραδίδεται στον παίκτη που θα ανοίξει και θα κλείσει τον κύκλο του παιχνιδιού. Ο πρώτος παίκτης διαλέγει ένα συμπαίκτη του και του θέτει ψιθυριστά στο αυτί μια ερώτηση για την παρέα π.χ. Ποιος θεωρείς ότι έχει καλύτερ αίσθηση χιούμορ; Χωρίς να αποκαλύψει την ερώτηση, ο συμπαίκτης που ερωτάται, δίνει τον αναπτήρα σε εκείνον/ή εκείνη ποιυ θεωρεί ως τον χιουμορίστα της παρέας. Δίνοντας τον αναπτήρα, θέτει και ο ίδιος μια ερώτηση και ο γύρος συνεχίζεται μέχρι ο αναπτήρας να επιστραφεί στον πρώτο παίκτη. Με την επιστροφή του αναπτήρα αποκαλύπτεται το 'ταξίδι' του αναπτήρα μαζί, φυσικά, με τις ερωτήσεις και τις απαντήσεις...ο Θεός μαζί σας!
Aυτό με τα χαρτάκια στο κούτελο
Δεν έχουμε ιδέα πώς λέγεται, ίσως κανείς δεν έμαθε ποτέ ... Έγινε διάσημο από την ταινία “Άδωξοι μπάσταρδη”, αλλά οι έμπειροι οι παίκτες, οι μερακλήδες (ναι! Εμείς!) το ξέρουμε χρόνια τώρα.
Το μόνο που χρειάζεστε είναι ένα στυλό και είτε ένα πακετάκι Post-it, είτε χαρτάκια στριφτού τσιγάρου (αλλά είπαμε εσύ δεν καπνίζεις). Oι παίκτες γράφουν από ένα όνομα διάσημου ή γνωστού προς την παρέα προσώπου στο χαρτάκι (από τους αδερφούς Κατσάμπα, τον Μπάτμαν μέχρι τη Μιμίκα – την πρώτη ξαδέρφη της Κούλας). Το χαρτάκι που σου αντοιστοιχεί στο κολλάει άλλος παίκτης στο μέτωπο, χωρίς να ξέρεις τι γράφει.
Κάθε παίκτης περιμένει τη σειρά του και προσπαθεί, με μια ερώτηση κλειστού τύπου (που να απαντιέται με ναι ή όχι) στην παρέα να καταλάβει τι ακριβώς είναι γραμμένο στο χαρτάκι του. π.χ. Είμαι άντρας; / Είμαι ηθοποιός; / Είμαι Έλληνας; / Έχω πεθάνει; / Είμαι ο Μαγκάιβερ; Χάνει ο τελευταίος που θα μείνει με χαρτάκι στο μέτωπο και δεν θα ξέρει “ποιος είναι” (aka κρίση ταυτότητας).
Ψυχολόγος με γερά νεύρα!
Είτε που θα το λατρέψετε, είτε που θα το φτάσετε μέχρι ένα σημείο και θα το αφήσετε εξαντλημένοι από τις προσπάθειές σας να ολοκληρώσετε το γύρο. Εξαρτάται από την παρέα, πόσο καλά γνωρίζεστε και πόσο καλά μπορείτε να συνεννοηθείτε. Στο παιχνίδι αυτό, ένας παίκτης, ο ψυχολόγος, καλείται να βρει την κοινή ασθένεια, από την οποία πάσχουν όλοι οι υπόλοιποι συμπαίκτες, θεραπευόμενοι. Φυσικά, δεν πρόκειται για κανονική ασθένεια, αλλά για ένα κοινό μυστικό μεταξύ των συμπαικτών π.χ. Η συμφωνία να απαντάνε όλοι σαν να είναι ο διπλανός τους. Ο ψυχολόγος κάνει στον καθένα προσωπικές ερωτήσεις. Μπορεί να κάνει την ίδια ερώτηση σε όσους θέλει. Ο καθένας, λοιπόν, απαντάει με βάση αυτόν που έχει δεξιά του- για λογαριασμό του διπλανού του δηλαδή. Οπότε οι παίκτες πρέπει να φροντίσουν να κάθονται διπλά σε κάποιον που ξέρουν και θα μπορούν να απαντήσουν, έτσι, στις ερωτήσεις του ψυχολόγου. Το παιχνίδι ολοκληρώνεται αν και όταν ο ψυχολόγος καταφέρει να βρει την ασθένεια από την οποία πάσχουν οι συμπαίκτες του.
Old time classic: Όνομα, ζώο, φυτό μπλα μπλα
Όχι, δεν πρόκειται για το πιο περιπετειώδες παιχνίδι στην ιστορία των παιχνιδιών. Είναι αστείο όμως, δε χρειάζεται να εξηγείς 100 ώρες τις οδηγίες, αυτό το "Α και" πάντα θα σε αγχώνει λιγάκι και είναι δοκιμασμένο πως ενδείκνυνται για μεγάλες παρέες, πολλές ώρες ταξίδι σε καράβι και λεξιπλασία. Φίλη μου στο επάγγελμα, στο γράμμα Ξ έχει βάλει τη λέξη Ξύστης. Και ξέρεις κάτι; Υπάρχει.
Παντομίμα, ακούς;
Με τραγούδια ή με ταινίες, θα είναι πάντα ένας διασκεδαστικός τρόπος να περάσεις τη μέρα. Σε παρέες δε, που δεν γνωρίζονται όλοι μεταξύ τους, σπάει ο πάγος, δημιουργείται άνεση και μερικές φορές είναι τόσο αστείες οι μιμήσεις που τις θυμάσαι και καιρό μετά. Το μυαλό σου κατακλύζεται με δημιουργικότητα, είτε εκφράζεις το ζητούμενο με παντομίμα είτε ψάχνεις να καταλάβεις ποιο είναι! Στα συν επίσης πως δε χρειάζεται να εξηγείς τους κανόνες για πολλή ώρα! Δεν είναι τυχαία ένα από τα αγαπημένα μας παιχνίδια, διαχρονικά!
Drinking Game και 'Βάρκα, Βάρκα, Βάρκα – κουπί, κουπί, κουπί' (δοκίμασέ το στο πολύ γρήγορο και θα μας θυμηθείς) *αν είσαι πάνω από 18, εννοείται!
Ένα νέο παιχνίδι (από όσο ξέρουμε, όρκο δεν παίρνουμε) που θα σας συναρπάσει. Δεν υπάρχει καμία μα καμία περίπτωση να μην περάσετε βραδιές γέλιου μέχρι δακρύων. Το μόνο που χρειάζεστε είναι μια τράπουλα, ένα ποτό της αρεσκείας σας (αλκοολούχο ή μη ανάλογα πάντα με την ηλικία σας!!) και μια παρέα διατεθειμένη να φτάσει το γέλιο στο άπειρο..! Οι οδηγίες πολύ πολύ απλές: συγκεντρώνεστε σε κύκλο, έχετε 1 σφηνάκι ο καθένας και επιλέγετε ποιος/ποια θα είναι η 'μάνα' που θα μοιράζει τα φύλλα της τράπουλας, κυκλικά, 1 σε κάθε παίχτη. Σε κάθε φύλλο αντιστοιχεί και μια οδηγία δράσης! Το παιχνίδι τελειώνει με το τέλος της τράπουλας.
A αλφαβητος – ο παίχτης που λαμβάνει το φύλλο ξεκινά να λέει από μέσα του την αλφάβητο. Η 'μάνα' τον σταματά και εκείνος πρέπει να πει το γράμμα στο οποίο τον σταμάτησε και φυσικά, μια λέξη που να ξεικινά από αυτό π.χ. Κ – κορνίζα. Οι παίκτες συνεχίζουν κυκλικά να λένε από μια λέξη που ξεκινά από το συγκεκριμένο γράμμα. Όποιος επαναλάβει λέξη, απολαμβάνει ένα σφηνάκι.
2 – 1 σφηνάκι για τον παίκτη που λαμβάνει το φύλλο
3 – 3 σφηνάκια για τους συμπαίκτες του (επιλογή του παίχτη)
4 – όλοι οι παίκτες πρέπει να σηκώσουν τα χέρια ψηλά μονομιάς! Σφηνάκι στον τελευταίο!
5 – όλοι όρθιοι! Σφηνάκι στον τελευταίο!
6 – 1 σφηνάκι για τον παίκτη και 2 σφηνάκια σε 2 συμπαίκτες της επιλογής του
7 κανόνας για όλους – με το φύλλο 7 ο παίκτης καλείται να διαλέξει ένα κανόνα που θα πρέπει να ακολουθήσουν από εκείνη τη στιγμή όλοι οι παίκτες π.χ. Όλοι οι παίκτες θα πρέπει να πίνουν με το αντίθετο χέρι. Μαντέψτε τι κάνει στη συνέχεια, όποιος δεν τον ακολουθήσει ;-)
8 ομοιοκαταληξία – ο παίκτης που λαμβάνει το φύλλο, ξεκινά να λέει τον πρώτο στίχο από ποίημα δικής του έμπνευσης. Σκοπός για τον επόμενο είναι να συνεχίσει το ποίημα με στίχο που να καταλήγει σε ομοιοκαταληξία.
9 1 σφηνάκι για όλους εκτός από τον παίκτη του φύλλου.
10 σφηνάκι για τον επόμενο σε σειρά παίκτη.
J σφηνάκι για τον προηγούμενο σε σειρά παίκτη.
Q ο παίκτης που λαμβάνει το φύλλο, ξεκινά τον κύκλο των ερωτήσεων, απλώς θέτοντας μια ερώτηση. Ο επόμενος συνεχίζει με μια δική του και ούτω καθεξής. Οι ερωτήσεις δε συνδέονται. Όποιος απαντήσει και δε ρωτήσει, απολαμβάνει ένα σφηνάκι 😉 Σου φαίνεται εύκολο ε; Θα μας θυμηθείτε και πάλι.
K Βάρκα, βάρκα, βάρκα, κουπί, κουπί, κουπί. Τώρα δώσε προσοχή. Πρόκειται για οδηγία δράσης που απευθύνεται σε 3 παίκτες: τον παίκτη που λαμβάνει το φύλλο, ο οποίος πρέπει να ξεκινήσει να λέει πολύ γρήγορα 'βάρκα, βάρκα, βάρκα' και τους δύο παίκτες που κάθονται πλάι του, οι οποίοι πρέπει ταυτόχρονα και με το που 'πέσει το φύλλο' στο συμπαίκτη τους να ξεκινήσουν στο λεπτό να λένε πολύ γρήγορα 'κουπί, κουπί, κουπί' Χωρίς καμία προειδοποίηση και ενώ ακόμη η 'χορωδία' συνεχίζεται ο παίκτης που κάνει τη βάρκα πρέπει να δώσει πάσα σε άλλο παίκτη, δίνοντας το σήμα με τα δύο χέρια στραμμένα στην επόμενη 'βάρκα' (τύπου 'πάμε'' με τους δείκτες των χεριών στην κατεύθυνση του επόμενου παίκτη). Στην ίδια λογική και οι επόμενοι 3 πρέπει να είναι ετοιμοπόλεμοι και συγχρονισμένοι..γεγονός που δεν είναι εύκολο ούτε σε νορμάλ συνθήκες..
Enjoy :-))